Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
обговорили в групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
створила списки використаних джерел;
розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
переглянула План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;
осмислила те, чого вони навчилися в цьому Модулі.
обговорили в групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
створила списки використаних джерел;
розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
переглянула План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;
осмислила те, чого вони навчилися в цьому Модулі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий